Strona nie znaleziona
Wyniki wyszukiwania
-
Paweł Błaszkiewicz
... zarządzania zasobami ludzkimi. 14 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć, ponad 1000 dni szkoleniowych, doradztwa i coachingu. ... Europejskiej przy Uniwersytecie Gdańskim. Stale publikuje artykuły poświęcone zarządzaniu personelem (głównie w Serwisie HR, a ...
Trener - 12/05/2015 - 13:48
-
Profesjonalna obsługa klientów urzędu administracji publicznej
... Trener i praktyk, saurdologopeda, logopeda. Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom ... klienta w urzędzie b) Podstawowe warunki obsługi c) Klient czy petent - czyli jak zmieniły się postawy i oczekiwania, d) Klient ...
Szkolenie - 18/11/2018 - 15:11
-
Zarządzanie stresem
... o szkoleniu: Stres towarzyszy każdemu z nas zawsze i wszędzie. Stres to fizyczna i psychiczna reakcja na stresor. A ... stres w kontaktach zawodowych. a. język sugestii czyli słowa - klucze wpływające na zmianę zachowania partnera relacji ...
Szkolenie - 19/02/2016 - 13:45
-
Obsługa Klienta w środowisku międzykulturowym
... 1. Zasady profesjonalnej obsługi a. Kim jest klient? b. Rola pracownika zajmującego się obsługą klientów c. ... obsłudze klienta. Przykładowe ćwiczenia: Czy listonosz zawsze puka dwa razy? – ćwiczenie grupowe, To jest niemożliwe! – praca w ...
Szkolenie - 23/01/2017 - 13:10
-
Marcin Sobota
... z zakresu swojej specjalizacji. Jego szkolenia są zawsze przygotowane w sposób rzetelny i konkretny, a wiedzę przekazuje w ... pracowników firm prywatnych. W pracy zawodowej na co dzień ma styczność z procedurą administracyjną, gospodarką nieruchomościami i ...
Trener - 14/03/2018 - 11:16
-
Tworzenie wizerunku firmy – jakość komunikacji i zarządzania
... firma o nim pamięta • „Trudna sytuacja, czy trudny Klient” - scenki : zastosowanie sprzyjających dobremu wizerunkowi firmy ... dowiedzą się ponadto jaki wpływ na jakość zarządzania ma coachingowe podejście do zarządzania. Metody: Mini wykład, dyskusja, ...
Szkolenie - 03/02/2016 - 16:39
-
Skuteczna komunikacja w sprzedaży bezpośredniej
... klienta. Jak to zrobić, by spośród tysiąca innych, klient wybrał kontakt z tobą. Zobaczysz jak szacunek, elastyczność i twoja ... stanów emocjonalnych. 6. Skuteczna komunikacja czyli formułowanie celów i rezultatów swoich działań. • Operacyjne ...
Szkolenie - 15/06/2016 - 10:30
-
Assessment center i development center jako metoda oceny i rozwoju pracowników
... rekrutacją, systemami ocen i motywowania oraz komunikacją w organizacjach.Wspiera swoich klientów w procesach coachingowych oraz na ... AC • Dobór osób do zespołu asesorskiego • Standardy pracy asesora • Szkolenie i rozwój kompetencji asesorów ...
Szkolenie - 03/11/2020 - 13:52
-
Wprowadzenie do neurolingwistycznego programowania
... możliwości i przekonać się, że każdy człowiek ma odpowiednie zasoby, by dokonać takiej zmiany jakiej potrzebuje, aby żyć ... pojęcia i założenia operacyjne NLP 2. Kto tu rządzi czyli umysł świadomy kontra umysł nieświadomy 3. Jak szybko i ...
Szkolenie - 17/05/2016 - 13:55
-
Public relations administracji publicznej. Poziom podstawowy.
... promocyjnych 8. umiejętność budowania „Standardów obsługi klienta” w urzędzie 9. umiejętność planowania udziału w ... ulotki • Monitorowanie poziomu obsługi klienta - standardy obsługi • Prezentacja urzędu w czasie seminariów, konferencji ...
Szkolenie - 12/02/2019 - 08:42
Strony
- 1
- 2
- 3
- 4
- następna ›
- ostatnia »