Profesjonalna obsługa klientów urzędu administracji publicznej

Autor programu: 

Adrianna Zbińska

Trener i praktyk, saurdologopeda, logopeda. Ma na swoim koncie wiele publikacji branżowych poświęconych zagadnieniom pracy menedżera i trenera. Prezes Zarządu Agencji SEDNO. Specjalizuje się w szkoleniach umiejętności komunikacyjnych, wystąpień publicznych, menedżerskich i trenerskich.

Szacowana liczba dni szkoleniowych: 
2
Krótko o szkoleniu: 

Etyka i etykieta w pracy urzędnika jest dziś niezbędna. Uczestnicy szkolenia rozszerzą swoją wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem efektywnej komunikacji, a w szczególności: podstawowych zasad poprawnej komunikacji z klientem, podniesienia jakości obsługi klienta w urzędzie, kreowania postaw asertywnej obsługi klientów.

Korzyści ze szkolenia: 

1. Poznanie podstawowych zasad poprawnej komunikacji z klientem, z naciskiem na etykę i etykietę urzędnika
2. Podniesienie jakości obsługi klienta
3. Kreowanie postaw asertywnej obsługi klientów
4. Kształtowanie pozytywnego nastawienia na klienta
5. Poznanie genezy trudnych klientów
6. Nauka radzenia sobie z krytyką klienta
7. Poznanie mechanizmów radzenie sobie w sytuacjach trudnych

Umiejętności, jakie nabędą uczestnicy: 

1. Umiejętność postrzegania sytuacji z perspektywy klienta.
2. Umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta.
3. Umiejętności efektywnej komunikacji z klientem.
4. Sposoby i techniki radzenia sobie z trudnym klientem
5. Umiejętne przyjmowania uzasadnionej reklamacji.

O szkoleniu

Metody szkoleniowe wykorzystywane w tym projekcie

Analiza przypadku (Case Study)
Burza mózgów
Ćwiczenia indywidualne, zadania
Demonstracje i pokazy
Film
Praca w małych grupach
Pytania i odpowiedzi
Scenki z odgrywaniem ról
Testy
Wykład z prezentacją

Zapisy tradycyjne

Dla wszystkich Państwa, którzy preferują tradycyjne metody zapisu na szkolenie, poniżej udostępniamy odnośniki do pobrania dokumentów Zgłoszenia na szkolenie w kilku najpopularniejszych formatach plików. Prosimy o pobranie odpowiadającego Państwu pliku, jego zapisanie, wydrukowanie (lub wypełnienie i wydrukowanie) a następnie przekazanie podpisanego zgłoszenia do nas na adres wskazany w formularzu lub faks (76) 722-88-34. W razie wątpliwości prosimy o kontakt tel. (76) 722-88-33.

Zgłoszenie w formacie
MS Word 2007 + (DOCX)
Zgłoszenie w formacie
MS Word 97 (DOC)
Zgłoszenie w formacie
Adobe Acrobat (PDF)
Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx Formularz zapisu w docx